Prvi korak za elektronsko upravljanje dokumentacijom je digitalizacija dokumentacije. Digitalizacija predstavlja transformaciju analognog (papirnog) dokumenta u digitalni oblik.
Čuvanje Vaših dokumenata na mikrofilmu predstavlja sigurno, provjereno, zakonski priznato i trajno rješenje.
Usluga registraturskog sređivanja dokumentacije obuhvata izradu zakonski propisanih akata vezanih za upravljanje i fizičko arhiviranje dokumentacije
U skladu sa pozitivnim zakonskim propisima, nakon isteka roka čuvanja dokumentacija se mora povjerljivo uništiti.
Fizičko arhiviranje dokumentacije podrazumijeva kompletno izmještanje arhive klijenata u arhivske depoe koji se nalaze u Smart Archive Solutions.
Informacija koju ne možete pronaći je praktično beskorisna. Takođe, čim trebate uložiti puno vremena da pronađete neku informaciju, ona gubi na vrijednosti.
Optičko prepoznavanje podataka i prevođenje u mašinski čitljive digitalne podatke. OCR, ICR i OMR, kao i jedinstvena usluga automatskog indeksiranja
U našoj ponudi su kvalitetni i dokazani standardizovani sistemi na nivou gotovog industrijskog proizvoda, pripremljeni za uvođenje u rad bez tehničkog rizika.
Koristeći vještačku inteligenciju (AI) i različite mašinske sisteme, možemo ponuditi i pružiti posebno skrojene usluge zasnovane na vašim poslovnim potrebama.
Želiš da pratiš novosti?
Svakih 6 mjeseci šaljemo informator sa posljednjim vijestima iz svijeta digitalizacije i upravljanja dokumentima.
© 2024-2025 Smart Archive Solutions d.o.o. Banja Luka